Search
Now showing items 1-10 of 66
Kobiler'de e-ticaret
(Kadir Has Üniversitesi, 2009)
KOBİ'ler bir ulke ekonomisinin temel diregidirler ve onlarin rekabetciligi ulkenin rekabet gucuyle siki sikiya bagli olmaktadir. internet KOBİ'ler icin rekabetci bir avantaj kaynagi olmaktadir ancak bunun nasil basarilacagini ...
Çok uluslu sirketlerde stratejik planlama
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Gunumuzde hizla gelisen teknolojinin ve globallesmenin etkisiyle uluslararasi mal ve sermaye hareketleri giderek yogunlasmaktadir. Bun nedenle sirketler finansman kaynagi gereksinimi sonucu ic pazarlardan dis pazarlara da ...
Altin ve altin fonlari
(Kadir Has Üniversitesi, 2008)
Altin tarihler boyunca hep talep edilen bir kiymetli maden olmakla beraber yatirim amacli urunler icinde finans piyasalarinin genc aktorlerindendir. Altin Borsasi ve altina dayali finansal urunlerin henuz gelismekte olan ...
Sermaye Piyasası Kanunu'na tabi halka açık anonim şirketlerin ara dönemde vermekle yükümlü olduğu finansal tablolar ve bağımsız denetimi, bir uygulama
(Kadir Has Üniversitesi, 2008)
Ülkemizde sermaye piyasası ekonomik sistemin vazgeçilmez bir unsuru haline gelmiştir. Orta ve uzun vadeli fon arz ve talebinin alınıp satıldığı bu piyasa yeni sermayeleri ekonomiye kazandırdığı için büyüme açısından önem ...
Fiyatlandırma ve fiyat indirimlerinin talebe yansımasının arastırılması
(Kadir Has Üniversitesi, 2005)
sirketlerin uzun suredir uzerinde fazla durmadiklari satis ve pazarlama faaliyetleri gelir yaratan en onemli kaynaklar haline gelmektedir ve bu surecin hizlanarak devam etmesi beklenmektedir. Bu surec pazarlama karmasinin ...
Basel kriterlerinin kobi kredileri uzerindeki etkileri
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Yirminci yuzyilin son ceyreginde baslayip bugune kadar sure gelen onceleri ulkemizdeki gibi bolgesel olarak yasanan finansal krizlerin artik kuresellesmenin dogal bir sonucu olarak tum dunya piyasalarina cok kisa bir surede ...
Küresel markaların algılanışı: küresel ve küyerel reklam algısı üstüne etkiye yönelik bir çalışma
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)
Bu calismanin amaci kuresel firmalarin yerel ogeleri kullanarak kuresel ve yerel karmasi kuyerel reklamlari ile kuresel reklamlari arasindaki farklar vurgulanarak tuketici tutum ve istekleri dogrultusunda hangisinin bir ...
Internal customer satısfaction improvement usıng QFD technique
(Kadir Has Üniversitesi, 2013)
in this thesis Quality Function Deployment was assigned as a methodology for converting customer requirements and expectations into quality standarts. The paper suggests an approach which is integrating SERVQUAL into QFD ...
Yabanci sermayeli bankalarin Turk bankacilik sektorune girisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2011)
Gunumuzde hizla gelisen teknolojinin ve globallesmenin etkisiyle uluslararasi finansal piyasalar yeniden sekillenmistir.Kuresellesme olgusuyla birlikte 1980 sonrasinda bircok ulkede finansal liberalizasyon sureci yasanmaya ...
Agizdan agiza iletisimin tuketici satin alma kararlari uzerine etkisi ve borusan telekom calisanlari uzerinde bir arastirma
(Kadir Has Üniversitesi, 2010)
Gunumuz pazarlarinda sunulan urun cesitliliginin cok fazla olmasi tuketicilere satin alma asamasinda kararsizlik yaratmaktadir. Bu kararsizlik tuketicileri bagimsiz ve objektif bilgi kaynaklarina yoneltmektedir. Tuketiciler ...