Search
Now showing items 1-3 of 3
Ürün yönetimi ve kimya sektöründen örnek bir uygulama
(Kadir Has Üniversitesi, 2006)
Bu çalışmada organizasyonlarda pazarlamanın bir fonksiyonu olan ürün yönetimi ve ürün yöneticisinin görev tanımları, sorumlulukları ve faaliyetleri araştırılmış, ürün yönetiminde ortaya çıkan yeni fikirler, avantaj ve ...
Elektronik ticaretin gelişen bir pazarlama ve dağıtım kanalı olarak mal ve hizmet piyasalarına etkisi
(Kadir Has Üniversitesi, 2006)
E-ticaret günümüzde iş dünyasyndaki en büyük eğilimdir. E-ticarete yönelik hareket, insanların satın alma ve satma alışkanlıklarynda çarpıcı bir değişiklik yaratmaktadır. İş tanımı artık eskisi gibi "herkes için bir" ...
Türkiye`de finans sektöründe e-iş ve alternatif dağıtım kanallarının gelişimi ve etkileri
(Kadir Has Üniversitesi, 2006)
Teknoloji alanındaki değişimlerin etkilerinin en belirgin şekilde hissedildiği sektörlerin başında finans sektörü gelmektedir. Özellikle bankaların teknolojik gelişmelere ayak uydurması, hizmet maliyetlerinde düşüş sağlamanın ...