dc.contributor.advisor | gunsur yuceil, zeynep sirel | en_US |
dc.contributor.author | CAN, KARDELEN BAŞAK | |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T13:35:18Z | |
dc.date.available | 2023-07-26T13:35:18Z | |
dc.date.issued | 2022-09 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12469/4402 | |
dc.description.abstract | Bu tez fiziksel eylemler ile sürdürülen Konstantin Stanislavski’nin ve Jerzy Grotowski’nin teknikleri üzerinden Ita O’Brien’ın çalışmalarını tartışmıştır. Oyuncu bedeninin performans öncesinde ve performans sırasında güvenliği açısından alınabilecek önlemlerin olup olmadığı, kendinden önce gelen teknikler odağından bakıldığında nereye konumlanmakta olduğunu tartışılmıştır. Çalışma Ita O’Brien’ın yakınlık/mahremiyet koordinatörlüğü çerçevesinde ve Lisa Peck’in feminist pedagoji metodolojisi ile şekillenmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Kadir Has Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Yakınlık | en_US |
dc.subject | Mahremiyet | en_US |
dc.subject | Güvenlik | en_US |
dc.subject | Beden | en_US |
dc.subject | Koordinasyon | en_US |
dc.subject | Feminizm | en_US |
dc.subject | Pedagoji | en_US |
dc.title | Oyuncu bedeninin güvenliği: Yakınlık/mahremiyet koordinasyonu | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.department | Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.identifier.yoktezid | 790623 | en_US |