Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorgunsur yuceil, zeynep sirelen_US
dc.contributor.authorCAN, KARDELEN BAŞAK
dc.date.accessioned2023-07-26T13:35:18Z
dc.date.available2023-07-26T13:35:18Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/4402
dc.description.abstractBu tez fiziksel eylemler ile sürdürülen Konstantin Stanislavski’nin ve Jerzy Grotowski’nin teknikleri üzerinden Ita O’Brien’ın çalışmalarını tartışmıştır. Oyuncu bedeninin performans öncesinde ve performans sırasında güvenliği açısından alınabilecek önlemlerin olup olmadığı, kendinden önce gelen teknikler odağından bakıldığında nereye konumlanmakta olduğunu tartışılmıştır. Çalışma Ita O’Brien’ın yakınlık/mahremiyet koordinatörlüğü çerçevesinde ve Lisa Peck’in feminist pedagoji metodolojisi ile şekillenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKadir Has Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYakınlıken_US
dc.subjectMahremiyeten_US
dc.subjectGüvenliken_US
dc.subjectBedenen_US
dc.subjectKoordinasyonen_US
dc.subjectFeminizmen_US
dc.subjectPedagojien_US
dc.titleOyuncu bedeninin güvenliği: Yakınlık/mahremiyet koordinasyonuen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid790623en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record