Search
Now showing items 1-6 of 6
Türkiye’de uluslararası ilişkiler akademisyenleri araştırma, eğitim ve disiplin değerlendirmeleri anketi - 2009
(Uluslararası İlişkiler Konseyi Derneği İktisadi İşletmesi, 2010)
Türkiye’de Uluslararası İlişkiler üzerine yapılan çalışmalarda karşılaşılan en önemli sorunlardan
birisi genel olarak disiplinde çalışanlar ve ilgi alanlarıyla ilgili veri eksikliğidir. Bu konuda yapılan tartışmalara katkı ...
Türkiye'de Uluslararası İlişkiler Akademisyenleri ve Alana Yönelik Yaklaşımları Üzerine Bir İnceleme: TRIP 2014 Sonuçları
(Uluslararası İlişkiler Konseyi Derneği İktisadi İşletmesi, 2016)
Uluslararası İlişkiler (Uİ) disiplininin sınırları, özerk karakteri, diğer disiplinler ve dış politika uygulayıcıları ile
etkileşimi gibi meseleler, Uİ literatüründe sıkça tartışılan araştırma konuları olmalarına karşın, ...
Türkiye'de Uluslararası ilişkiler akademisyenleri eğitim, araştırma ve Uluslararası politika anketi - 2011
(Uluslararası İlişkiler Konseyi Derneği İktisadi İşletmesi, 2013)
Türkiye`deki Uluslararası İlişkiler (Uİ) çalışmalarının gelişimini, mevcut durumunu, temel
özelliklerini, küresel Uİ disiplini içerisindeki konumunu ve bu alanda çalışanların küresel,
bölgesel ve ulusal gündemdeki temel ...
İç mimarlık eğitiminde yaratıcı drama
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2013)
Oyun; insanın varoluşundan bu yana doğasında bulunan bir özelliktir. Yaratıcı Drama,
insanı var eden yaratıcılık, hayal gücü, cesaret gibi öğeleriyle temeli doğaçlamaya
dayanan bir ifade yöntemi sayılabilir. Bu çalışma, ...
Dil Eğitimi Yeni Nesil Öğrenciler için Nasıl Düzenlenmeli: 21. Yüzyılda Yüksek Öğrenimde İzlenmesi Gereken Yol
(2015)
Değişmekte olan eğitim programı içerisinde pedagoji ön planda tutulduğu takdirde, teknoloji 21. yüzyıl öğretmenleri ve öğrencileri için büyük bir değerdir. Teknolojinin sadece oyunlar ve uygulamalardan ibaret olmadığı göz ...
Bilgi Teknolojileri ile Geliştirilmiş İngilizce Okuma Derslerinin Öğrencilerin Öğrenme ve Başarıları Üzerindeki Etkileri
(2017)
Teknoloji eğitimin önemli unsurlarından biridir. Günümüzde, sadece üniversite öğrencileri değil, dil öğretimi de teknolojinin sürekli gelişmesi ile karşı karşıya gelmektedir. Her ne kadar bilgi teknolojileri, 21. yüzyıl ...