Search
Now showing items 1-10 of 13
Rap hiphop Kreuzberg: Scripts of/for migrant youth culture in the WorldCity Berlin
(Telos Press Ltd, 2004)
[Abstract Not Available]
The Politics of Documentary
(CINEASTE, 2008)
[Abstract Not Available]
Publicized Intimacies on Reality Television: An Analysis of Voyeuristic Content and Its Contribution to the Appeal of Reality Programming
(Routledge Journals Taylor & Francis Ltd, 2009)
Given that reality television is not a cohesive genre a better understanding of the frequently noted voyeuristic appeal of reality programs would require an analysis of content features that may contribute to their voyeuristic ...
Guiding metaphors of nationalism: the Cyprus issue and the construction of Turkish national identity in online discussions
(Sage Publications Inc, 2008)
This article is a study of three major metaphors organizing nationalistic discourse about Cyprus in two online forums for Turkish university students. The analysis suggests that discussants symbolically warranted their ...
Documentary Film: A Very Short Introduction
(CINEASTE, 2008)
[Abstract Not Available]
İnternet ve Demokrasinin Geleceği
(Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2005)
İnternet sosyal, siyasal ve ekonomik yaşamı etkilemekte ve bu alanlarda varolan alışkanlıklarımızın değişmesine yol açmaktadır. Bu değişimlerden en önemlisi hiç şüphesiz siyaset alanında yaşanmaktadır. İnternet yeni iletişim ...
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
(Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)
Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience
behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to
expand the acceptability of the ...
TURKISH ACADEMICS IN EUROPE An Autumn Tale
(Springer, 2006)
[Abstract Not Available]
The migration story of Turks in Germany: from the beginning to the end
(Cambrıdge Univ Press, 2008)
[Abstract Not Available]
Halkla ilişkiler anlayışıyla bütünleşik pazarlama iletişimi
(İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2009)
Pazarlama iletişimi etkinliklerinde halkla ilişkiler disiplininin önemi yıllar boyu genellikle ikincil dere‐
cede görüldü. Pazarlama karmasındaki tanıtım ayağı, ağırlıklı olarak reklamdan oluşuyordu. Halkla
ilişkiler, ...