Reklamcılık Bölümü Koleksiyonu by Institution Author "Meral Seden, Pınar"
Now showing items 1-3 of 3
-
Bankacılık Hizmetlerinde İletişim Süreci: Bankalarda Reklam Faaliyetleri
Meral Seden, Pınar (Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2008)Ülkelerin kalkınmasında önemli bir rol üstlenen bankalar, hedef kitlelerinde marka bağımlılığını yaratabilmek, piyasadaki paylarını arttırabilmek amacıyla pazarlama iletişiminden yararlanmaktadırlar. Bankalar bu amaçları ... -
Finansal Hizmet İşletmelerinde Kurumsal Reklamcılık
Meral, Pınar Seden (İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2007)Kurumsal reklamcılık, bütünleşik pazarlama iletişimi anlayışı dahilinde, halkla ilişkiler ve reklamın birlikte hareket ettiği bir alandır. Kurumsal reklam, kurum kültürü, kurum kimliği ve kurum imajı gibi halkla ilişkilerin ... -
Reklam, toplumsal cinsiyet kalıp yargıları ve iktidar
Meral Seden, Pınar (Civilacademy Sosyal Bilimler Topluluğu Fatih Üniversitesi, 2008)Advertising communication transmits a controlled message for making the target audience behave according to the sales target of the advertiser. The design of this controlled message to expand the acceptability of the ...