Search
Now showing items 1-2 of 2
PAZARLAMA BİLİMİNDE DUYGU VE DUYGU DURUMU KAVRAMLARI İÇİN BAZ ALINMIŞ TEORİLER
(Cahit Aydemir, 2019)
Günlük hayatın ve insan benliğinin ayrılmaz birer parçası olan duygular, pazarlama bilimi içerisinde çeşitli
bağlamlarda çalışılmıştır. Bu makalenin amacı, duygu ve duygu durumu kavramlarının pazarlama bilimi
içerisinde ...
Duygu Durumunun Tüketici Şikayet Davranışına Etkisi Hakkında Bir Pilot Çalışma
(Melih Topaloğlu, 2018)
Bu pilot çalışmanın amacı, duygu durumunun tüketici şikâyet davranışı üzerindeki
etkisini incelemek ve oluşturulan kavramsal modelin ön testini yapmaktır. Çalışmanın
kavramsal modeli, algılanan marka değeri, algılanan ...