Türkiye' Deki Kurumsal Marka İmajlarının Sosyal Ağlar Üzerinden Yönetimi

dc.contributor.advisor Akser, Murat en_US
dc.contributor.author Süzgün, Semra
dc.contributor.author Akser, Ali Murat
dc.contributor.other New Media
dc.date.accessioned 2020-07-01T09:13:45Z en_US
dc.date.available 2020-07-01T09:13:45Z en_US
dc.date.issued 2013 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yeni Medya Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : New Media  en_US
dc.description.abstract İnternetin gelişmesiyle ortaya çıkan sosyal ağlar, insanların etki alanlarını geliştirip, değiştirmiştir. Doğal olarak kurumsal markalar içinde sosyal ağlarda olmak, tüketici kazanımı ve imajını doğru yönlendirmek adına bir çekim merkezi oluşturmaktadır. Kurumsal markaların bu sayede eski imajlarını değiştirmesi kaçınılmaz bir hal almıştır. Bu araştırmada, Türkiye? deki kurumsal markaların, sosyal ağlardaki imaj yöntemlerini için neler yapmaları gerektiğini inceledim. Sonuç olarak; kurumların değişen imajlarının insan odaklı olarak geliştiğini ve gerçekleştirecekleri tüm faaliyetlerinin tüketici odaklı kurgulanması gerektiğini sapladım. Kurumsal markaların sosyal ağlarda varolmasını, samimiyet ve şeffaf olmasıyla ilgili olup, iletişimini doğru ve planlı adımlarla kurgulamasını gerektirdiğini gözlemledim. en_US
dc.description.abstract Social networks which have come on the screen as the internet developed, have developed and changed the zone of influence of people. Naturally, also for institutional brands, being in social networks makes up a center of attraction in order to gain customers and orient their public opinion. Thanks to this, it has become inevitable for institutional brands to change their older images. In this research, I surveyed what the institutional brands in Turkey have to do for their image methods in social networks. Eventually, I determined that the changing images of institutions develop human-focused and the institutions have to fix all the activity which they will realize consumer-focused. I observed that the existence of institutional brands in social networks is related to their sincerity and being transparent and it is required that their communication has to be planned right and with planned steps. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/2995
dc.identifier.yoktezid 331934 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Kurumsal marka en_US
dc.subject Sosyal ağlar en_US
dc.subject Twitter en_US
dc.subject Facebook en_US
dc.subject İmaj en_US
dc.subject İmaj çalışmaları en_US
dc.subject Corporate brand en_US
dc.subject Social networks en_US
dc.subject Image en_US
dc.subject Image Studies en_US
dc.title Türkiye' Deki Kurumsal Marka İmajlarının Sosyal Ağlar Üzerinden Yönetimi en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication a4e8c583-7d16-4749-b7e2-8850c6385c7d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery a4e8c583-7d16-4749-b7e2-8850c6385c7d
relation.isOrgUnitOfPublication b5858033-f7be-4c13-85ee-abb8e71cacd9
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery b5858033-f7be-4c13-85ee-abb8e71cacd9

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Türkiye'deki Kurumsal Marka İmajlarının Sosyal Ağlar Üzerinden Yönetimi.pdf
Size:
2.7 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description:

Collections