Yeni Reklam ve Satış Mecrası Olarak Tablet Cihaz Kullanımı

dc.contributor.advisor Akser, Murat en_US
dc.contributor.author Ozkan, Kamil Mehmet
dc.contributor.author Akser, Ali Murat
dc.contributor.other New Media
dc.date.accessioned 2019-07-12T08:40:00Z en_US
dc.date.available 2019-07-12T08:40:00Z en_US
dc.date.issued 2012 en_US
dc.department Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Yeni Medya Ana Bilim Dalı en_US
dc.department-temp Kadir Has University : Graduate School of Social Sciences : New Media en_US
dc.description.abstract Tablet, eski çağlardan beri bilgi paylaşımı ve aktarımı için önemli bir araç olmuştur. Önceleri taş ve metal tabletler üzerine bilgiler yazılır, paylaşırlıken, modern çağlarda elektronik alanındaki gelişmeler tabletleri de dijitalleştirdi. 19. yy'lın sonlarına doğru bugünkü tabletlerin ataları üzerinde çalışmaya başlayan insanoğlu, ancak 21. yy'lın başlarında elektronik tabletleri yaygın olarak kullanmaya başladı. Ancak bu sefer sadece bilgi paylaşımı için değil, yer-zaman-mekan kapsamında aynı zamanda bilgi üretme aracı, bunun yanında ürünlerin reklamlarının yapıldığı, ticaretin bu tabletler üzerinden de yapıldığı bir formatta karşımıza çıktı. Bu çalışma ile tablet cihazlar nedir, ülkemizde ve dünyada tablet cihaz kullancısı kimdir ve tablet cihazları nasıl kullanıyorlar, pazarlama aracı olarak tablet cihazlarda yayınlanan yeni nesil reklamların etkinliği, tabletler satış kanalı olarak kullanılabilir mi, yeni nesil dijital yayıncılık ve reklam ilişkisinde tabletin rolü konularında eleştirel bakış ve kullanıcının bahsi geçen konularda davranışlarının ölçümlerine değilinmiştir. en_US
dc.description.abstract Tablet, used as a information sharing tools for thousand years. Firstly information is written on stones and metal pieces and named tablet. In modern age, after electronic revolution information sharing way is changed Stones to electronical devices. First patent is taken lat 1880s and after 120 years, in 2010 after Ipad devices launch, electronical tablet devices became very popular. Electronical tablets uses not only information like older counterparts, but also creating contextual information, using as a book or magazine reader, game station or e-mailing devices. Also this device used for marketing activities for brands. We look at this study, what is tablet devices, who use this device and how, what is tablet advertising and efficieny of tablet advertising. Also we look at Turkish tablet market and behavior of Turkish tablet users?. en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/2386
dc.identifier.yoktezid 308476 en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Kadir Has Üniversitesi en_US
dc.relation.publicationcategory Tez en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Tablet Cihazlar en_US
dc.subject Yeni Medya Reklamcılığı en_US
dc.subject Tablet Reklamcılığı en_US
dc.subject Mobil Reklamcılık en_US
dc.subject Tablet Yayıncılığı en_US
dc.subject Türkiye’de tablet cihaz pazarı en_US
dc.subject Tablet Devices en_US
dc.subject New Media Advertising en_US
dc.subject Tablet Advertising en_US
dc.subject Tablet Publishing en_US
dc.subject Mobile Advertising en_US
dc.subject Turkish Tablet Market en_US
dc.title Yeni Reklam ve Satış Mecrası Olarak Tablet Cihaz Kullanımı en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication a4e8c583-7d16-4749-b7e2-8850c6385c7d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery a4e8c583-7d16-4749-b7e2-8850c6385c7d
relation.isOrgUnitOfPublication b5858033-f7be-4c13-85ee-abb8e71cacd9
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery b5858033-f7be-4c13-85ee-abb8e71cacd9

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
KamilMehmetozkan.pdf
Size:
3.89 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections