Search
Now showing items 1-6 of 6
Turkey's objectıve of full membershıp ın the eu wıth reference to maastrıcht crıterıa
(Atatürk Üniversitesi İİBF, 2014)
The study aims to analyze whether Turkey has internalized its
goal of full membership in the European Union by taking into account Turkey’s
compliance with the Maastricht criteria. The study uses a cointegration
approach ...
An Integrated AHP-TOPSIS Approach for Terminal Selection Problems in the Logistics Management Perspectives of Marine Container Ports: A Case Study for Turkey’s Container Ports and Terminals
(2018)
This study focuses on the strategic importance of container port selection with regard to container operator companies, logistics firms and other actors of a supply chain. The main focalpoint of this paper deals with two ...
ENDÜSTRİ 4.0: LOJİSTİK VE TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI EĞİLİMLERİ
(ERZURUM KÜLTÜR VE EĞİTİM VAKFI, 2019)
Geçmişte olmadığı kadar tüketicilerin daha özelleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş talepte
bulunuyor olmaları lojistik uygulamaların her müşterinin gereksinimlerini en üst düzeyde
karşılayabilecek, buna karşılık minimum ...
Ağır Treylerlerin Seçiminin AHP Yöntemi ile Değerlendirilmesi
(Düzce Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)
Ağır ve havaleli yüklerin taşınması süreçlerini de kapsayan proje lojistiği son derece hassas operasyonlardan
oluşan lojistik bir faaliyettir. Treyler seçimine ilişkin kriterlerin ve karar noktalarının çok sayıda olması ...
LOJİSTİK MALİYETLER ÇERÇEVESİNDE KARADENİZ LİMANLARININ MULTİMODAL TAŞIMACILIĞA UYGUNLUKLARININ ANALİZİ
(Kenan ÇELİK, 2018)
Taşımacılık sektörünün önemi hem Dünya’da hem de Türkiye’de her geçen gün artmaktadır. Küreselleşmenin
etkisiyle müşterilerin ürünleri daha hızlı ve eksiksiz bir biçimde talep etmelerine paralel olarak, işletmelerin ...
Küreselleşme Sürecinde Yeni Bir İletişim Ortamı
(Marmara Üniversitesi, Sos. Bil. Enst., 2007)
Yeni iletişim ortamında reklam oyunları internet
pazarlaması ile çevrimiçi oyunları birleştiren, stratejik
konumlandırmaya dayalı yeni bir iletişim türüdür. Bu yeni tür
ve mecrada amaç, ürünlerin pazar payını arttırmaktan ...