Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama

dc.contributor.author Kiygi Calli, Meltem
dc.contributor.author Kıygı Çallı, Meltem
dc.contributor.other Business Administration
dc.date.accessioned 2020-09-21T10:35:02Z en_US
dc.date.available 2020-09-21T10:35:02Z en_US
dc.date.issued 2017 en_US
dc.department Fakülteler, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü en_US
dc.description.abstract Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel pazarlama ve geleneksel pazarlamanın strateji, taktik ve süreç yönünden farklılıkları ve pazarlama işlevlerine farklı yaklaşımlar olarak gerilla pazarlama, fısıltı pazarlaması ve viral pazarlamaya yer verilmiştir. Böylece girişimsel pazarlamayı benimseyen bir işletmeye, pazarlama strateji ve taktiklerini nasıl uygulaması gerektiği konusunda bilgi sağlamak ve farkındalıklarını artırmak amaçlanmaktadır. Çalışmanın sonunda araştırmanın sınırlılıkları ve gelecek çalışmalar için öneriler sunulmaktadır. en_US
dc.description.abstract The present study is conducted as a literature review discussing the entrepreneurial marketing concept. In the study, the definition of entrepreneurial marketing and its seven dimensions, the differences between entrepreneurial marketing and traditional marketing in terms of strategy, tactics and process are evaluated. In addition, different approaches in marketing functions such as guerilla marketing, buzz marketing and viral marketing are discussed. The main objective is to provide information and bring awareness on how to apply marketing strategies and tactics to the firms adopted the opinion of implementing the entrepreneurial marketing. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are presented. en_US
dc.identifier.citationcount 0
dc.identifier.endpage 194 en_US
dc.identifier.issn 1308-6014 en_US
dc.identifier.issn 1308-6014
dc.identifier.issue Özel en_US
dc.identifier.startpage 175 en_US
dc.identifier.trdizinid 263169 en_US
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.12469/3406
dc.identifier.uri https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/263169
dc.identifier.volume 0 en_US
dc.institutionauthor Kiygi Calli, Meltem en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI en_US
dc.relation.journal Maliye Finans Yazıları en_US
dc.relation.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Girişimcilik en_US
dc.subject Pazarlama en_US
dc.subject Girişimsel Pazarlama en_US
dc.subject Girişimsel Pazarlamanın Boyutları en_US
dc.subject Entrepreneurship en_US
dc.subject Marketing en_US
dc.subject Entrepreneurial Marketing en_US
dc.subject Dimensions of Entrepreneurial Marketing en_US
dc.title Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 1de649f1-e2d0-4f97-831e-2f0db9ec4de3
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 1de649f1-e2d0-4f97-831e-2f0db9ec4de3
relation.isOrgUnitOfPublication c10ffc80-6da5-4b86-b481-aae660325ae5
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery c10ffc80-6da5-4b86-b481-aae660325ae5

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım Girişimsel Pazarlama.pdf
Size:
165.9 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: