Show simple item record

dc.contributor.advisorSarıkartal, Çetin Kemalen_US
dc.contributor.authorÇömlekçi, Ebruen_US
dc.date.accessioned2020-06-01T12:12:46Zen_US
dc.date.available2020-06-01T12:12:46Zen_US
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12469/2843en_US
dc.description.abstractSinema, 1895’te Lumiere Kardeşlerin girişimlerinin başlamasının ardından, hızlı bir şekilde sektör haline dönüşmüştür. Günümüze değin, toplumsal, siyasal ve teknolojik birçok gelişmenin etkileriyle büyüyen ve güçlü bir sektör halini alan sinema; aynı zamanda bir sanat olmanın tartışmaları içerisinde kalmıştır. 21. yüzyılın girmesiyle, televizyon ekranlarındaki komedi programlarından aşina olduğumuz birçok komedyen; değişik tiplemeleriyle, vizyonda yerlerini almaya başladı. Hepsi, milyonlarca kişi tarafından izlendi ve Türk sinemasını diriltti. Her yıl, yüzlerce komedi filmi vizyona girmektedir. Birçok komedi filmi, Türk sinemasında gişe rekorları kırmayı başarabildi. Bu başarı; pazarlama faaliyetleri başlığı altında (bu konuyla alakalı yazılmış tezler, kitaplar, araştırmalar, raporlar, röportajlar ile yüz yüze ya da e-posta ortamından yapılandırılmış derinlemesine mülakat tekniğiyle komedi film yapımcılarıyla) irdenlemeye çalışılacaktır.en_US
dc.description.abstractThe cinema quickly became a sector after Lumiere brothers started their initiatives in 1895. The cinema, which has become a powerful sector growing by the effects of many social, political and technological developments, at the same time; was in the debate of being an art. With the advent of the 21st century, we are familiar with comedy programs on television screens, many comedians, with different types, began to take place in the vision. All of them, watched by millions of people and raised Turkish Cinema. Every year, hundreds of comedy films come into view. Many comedy films have been able to break box-office records in Turkish cinema. This success; under the heading of marketing activities (with relevant theses, books, researches, reports, interviews, comedy film producers with face-to-face ore-mail structured in-depth interview techniques) will be tried to be examined.en_US
dc.language.isoTurkishen_US
dc.publisherKadir Has Universityen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSinema Sektörüen_US
dc.subjectSinemada Pazarlamaen_US
dc.subjectKomedi Filmlerien_US
dc.subjectSektörde Komedi Filmlerien_US
dc.subjectKomedi Filmlerinin Pazarlamasıen_US
dc.subjectCinema Sectoren_US
dc.subjectMarketing in Cinemaen_US
dc.subjectComedy Filmsen_US
dc.subjectComedy Films in the Sectoren_US
dc.subjectMarketing of Comedy Filmsen_US
dc.title2000 yılından sonra gişede iyi bilet satışı gerçekleştirmiş komedi sinema filmlerinin pazarlama faaliyetlerien_US
dc.typeMaster's Thesisen_US
dc.contributor.departmentKadir Has University : Graduate School of Social Sciences : Film and Dramaen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record