Search
Now showing items 1-10 of 13
Ürün Tercihlerini Etkileyen Ambalaj Tasarım Faktörlerinin Kısmi Yarar Konjoint Analizi İle Belirlenmesi: Organik Sabun Ürünü Üzerine Bir Çalışma
(Adem Anbar, 2019)
Bu çalışmanın amacı farklı ambalaj tasarımlarının tüketici satın alma niyetine olan etkilerini
ortaya koymak ve bu etkinin hangi ambalaj tasarımı için en fazla olduğunu belirlemektir. Bu
amaçla ambalaj tasarımında bulunan ...
Corporate Diversification, Grup Affiliation and Firm Value: Evidence from Turkey
(Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu, 2014)
The objective of this study is to investigate the impact of corporate diversification in a
sample of 255 Turkish firms for the period between 2006 and 2012. Regression results
indicate that diversified firms trade at a ...
"Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sistemine Katılım Kararını Etkileyen Faktörler"
(İstanbul Okan Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de bireysel emeklilik sistemine giriş ve otomatik
katılımdan cayma kararını etkileyen faktörleri ortaya koymaktır. 130 kişiden kolayda örnekleme ile elde edilen verinin lojistik regresyon ...
Pazarlamada Yeni Bir Yaklaşım: Girişimsel Pazarlama
(TÜRKİYE EKONOMİK VE MALİ ARAŞTIRMALAR VAKFI, 2017)
Literatür taraması şeklinde gerçekleştirilen bu çalışmada girişimsel pazarlama kavramsal olarak ele alınmıştır. Çalışmada
girişimsel pazarlamanın tanımı ve yedi farklı boyutu, girişimsel
pazarlama ve geleneksel pazarlamanın ...
Using Fuzzy Set Theory in the Comparison of Customer Satisfaction Levels
(Süleyman Demirel Üniversitesi, 2019)
Customer satisfaction is the key to the survival and profitability of all
businesses. In the ever-changing business world, this concept has gained more
importance. In particular, in industries where new firms based on ...
PAZARLAMA BİLİMİNDE DUYGU VE DUYGU DURUMU KAVRAMLARI İÇİN BAZ ALINMIŞ TEORİLER
(Cahit Aydemir, 2019)
Günlük hayatın ve insan benliğinin ayrılmaz birer parçası olan duygular, pazarlama bilimi içerisinde çeşitli
bağlamlarda çalışılmıştır. Bu makalenin amacı, duygu ve duygu durumu kavramlarının pazarlama bilimi
içerisinde ...
Duygu Durumunun Tüketici Şikayet Davranışına Etkisi Hakkında Bir Pilot Çalışma
(Melih Topaloğlu, 2018)
Bu pilot çalışmanın amacı, duygu durumunun tüketici şikâyet davranışı üzerindeki
etkisini incelemek ve oluşturulan kavramsal modelin ön testini yapmaktır. Çalışmanın
kavramsal modeli, algılanan marka değeri, algılanan ...
Markaların Sosyal Medya Yardım Masası Hesaplarına Yapılan Şikayetlerin Analizi: Yüksek Teknoloji Ürünleri Üzerine Bir Çalışma
(Melih Topaloğlu, 2018)
Bu araştırmada marka müşterilerinin satın alıp kullandıkları ürünlerle ilgili istek
ve şikayetlerini ilettikleri çevrimiçi yardım masalarıyla olan etkileşimi incelenerek
markaların şikayetlere nasıl yanıt verdikleri ve ...
CONSUMER IMPULSIVE BUYING TENDENCY SCALE DEVELOPMENT USING MIXED METHODOLOGY
(Beykoz Üniversitesi, 2018)
In the domains of marketing and consumer behavior, there has been a paradigmatic shift from fully rational and
mechanical human beings towards the dominance of feelings, irrationalities and impulses. Hence, there has ...
BİRLEŞME VE SATIN ALMA İŞLEMLERİNİN ŞİRKET VE SEKTÖR DÜZEYİNDE ETKİLERİ
(2016)
[Abstract Not Available]